Saturday 26 July 2003

HRVATSKA ESTRADA

Isto tako u danasnjem Jutarnjem Listu nalazi se odlican clanak ALeksandra Dragasa. Kao glazbeni kriticar doticnog lista secirao je novi album, meni drage, Nine Badric. Ono sto je meni uhvatilo paznju je njegov kratki i britki komentar i opis danasnje glazbene mainstream scene, glazbene estrade u Hrvatskoj.
One scene, pune glamura i prodavanja muda pod bubrege. Ukratko kaze Dragas; na hrvatskoj sceni danas imate jednu jedinu pravu zvijezdu- Severinu. Imamo jednu jedinu pravu zlatnu koku ( novac masina)- Colonia i na kraju ; imamo jednog narodnjackog barda - Thompsona. Sve ostalo je puno prenemaganja i samozavaravanja.
I da, zao mi je onih nadobudnih Story Super Nova pjevaca i pjevacica u potrazi za 15 minuta medijske slave. U ovoj zemlji previse pjevaca i previse pjesama lovi premali broj slusatelja i konzumenata ( kupaca) i to u doba kada je CD piratstvo u zamahu i nema sumnje da ce se i u Hrvatskoj morati redefinirati ( evo pak sad koristim frazetine, jebiga, tok svijesti...) odnosi glazbenih kuca i pojedinacnih izvodjaca i pjevaca.
Inace, da se vratim na ono sto je Dragas rekao o novom albumu : Nina Badric- Ljubav. Tvrdi da je Badricka napravila sasvim prosjecan i korektan album ali da ona moze puno bolje uz malo vise producentske lucidnosti. Ja album poslusao nisam i jedino mi je poznata ona njezina pjesma "Carobno jutro " koja me ponekad totalno raspekmezi . Je, ponekad sam i ja pekmez. " obecaj mi daaa, smo zivot ti i jaaa, ... " He, he. :-)

No comments: