Tuesday 29 July 2003

FABIO, CISTI POVJESNIK SAMOBORA

Nekako nekoordinirano i spontano sletjela su u moj email dva pisamceta mojih bivsih kolega sa odsluzenja vojnog roka. Javio se Mario iz Samobora i Fani iz Trogira. Odlicno. Mario je na jednom proslom postu ubacio komentar na clanak o zupniku skupljacu cepova. Super. Dobro je da su ljudi poceli koristiti komentare ispod postova.
Mario, iliti Fabio kako smo ga zvali u zapovjednom vodu bio je predavac povjesti rocnim vojnicima u samoborskoj vojarni i azuran DJ. Tj, zaduzen za pustanje himne na postrojavanju, budnice i mirozova, kao i Otvorenog radija unutar kruga vojarne.
Fabio mi pise o nekim meni nepoznatim cinjenicama o dogadjajima nakon sto smo mi odsluzili vojsku. Pa medju ostalim kaze:
Navodno, Zapovjedni vod kao
takav više ne postoji, ve? sve vezano za njegov posao je sada u sklopu
2. bojne. Kižla je u penziji, a Nikolina je navodno dala otkaz jer nije
htjela u do?asni?ku školu što je bio uvjet za ostanak na poslu.



A kako se Fabio sluzio nakon krvavo odsluzenog vojnog roka:

Zaposlio sam se u Hrvatskom državnom arhivu, u
odjelu za politi?ke stranke i udruge. Najviše imamo dokumentacije
Partije (SKH), ostali nam još ne daju ništa. Uglavnom, imam uvid u
povijest posljednjih 50-ak godina. Za dobivanje ovog posla zaslužna je
i moja nastava u vojsci. Jedan od mojih "u?enika" ina?e radi u
Leksikografskom zavodu "Miroslav Krleža". Procijenio je da znam svoj
posao i kad je ?uo da Arhiv traži ?ovjeka, preporu?io me i sada sam tu.
I mogu ti re?i da mi je super. Jako sam zadovoljan.



Super. A htio sam te pitati Sto znaci ta "sekta cistih povjesnika", mozda neka HR konspiracija ili lobby za reviziju povijest:-) ?
Ma ne , kaze Fabio:

Mi smo grupa prijatelja i kolega (standardna
postava 11) koja je studirala zajedno 4 godine i kroz to razdoblje
postala puno više od kolega. Po?eli smo se družiti, žele?i i nakon
studija ostati u vezi. Organiziramo uvijek razli?ite oblike druženja
(putovanja, roštiljade, ru?kove i ve?ere u restoranima ili kod nekog od
nas diljem Lijepe Naše)


No comments: