Friday 9 January 2004

PC MERCEDES

Ta firma Apple sve vise me fascinira. Prije godinu dana nisam kontao cemu takva ludnica oko svega sto Apple proizvede.
Od kompjutora, prijenosnih plejera do fantasticnog softvera.
Imaju sjajnu lojalnu bazu korisnika. Ljudi koji sa velikom strascu govore o svemu sto koriste a dolazi iz Apple Computers INC. Iako , generalno gledano rijec je o techno elitistima.

A ja ne volim bas tu suzenu prizmu tehno-elitizma kroz koju oni gledaju, ali da su pioniri u novim tehnologijama- definitivno. Pomicu granice dalje.
Evo njihovog novom koncepta koji nazivaju iLife( dobro, ne nesto strasno novo ). Skup programa koji se dobivaju sada , ako se ne varam, sa svakim kupljenim Mac-om . Fascinantno je sto onda korisnik moze raditi s tim i kako sve to moze kombinirati ( naravno, ako zna i to ga zanima :::) . Izvan ureda, na putu...
Meni je sada najvise privukao paznju program Garage Band. Zvuci dobro, ali o cemu se tocno tu radi koje mogucnosti za stvaranje nudi- jos moram malo istraziti.

Fantazija je imati takvu masinu doma, zelje za nauciti sve sto te stvarcice mogu, kreativno se poigravati sa tim...uhuu...
To je najblize onom sto bi mogao nazvati DIGITALNI-SAM-SVOJ-MAJSTOR.
Uzet Sony kameru, upucati kadrove, otici na Mac to editirati i sprziti na DVD...je samo jedna od zanimljivih kreativnih igrarija...Eh, , mogu ja ovdje velicati tu Apple mrcinu, ali ta mrcina jos uvijek kosta pravo bogatstvo.

Preskupo. Istina da je rijec o onome sto je u autobilskoj industriji Mercedes...to je Apple u PC industriji za mene. Iako se sve manje prodaju. Ali barem su na "ne osjecas grabe na putu i stabilno se ponasa na zavojima " ;))

No comments: