Thursday, 15 January 2004

Kako tvrtke mogu upotrijebiti blogove (PDF)?

Pa mogu. Postoje praktini nacini. Blogovi kao dio prezentacije tvrtke na webu. Vani su svoje iskustvo s blogovima okusale korporacije kao sto su Microsoft, Amazon, Macromedia i jos mnoge.

PCMAG je isto nesto o tome pisao.

Uglavnom , kao dodatni nacin i kanal eksterne web prezentacije. Ali i kao interni nacin suradnje medju timovi i zaposlenicima i dijeljenje tehnickog znanja . Ali ovo interno kumuniciranje slabo funkcionira u praksi i svako tko propovijeda te stvari a ne vidi kako se radi u tvrtkama i kolko su one uopce motivirane za to- skace sebi u usta. Bas Robert Basic na MEX blogu odlicno odgovara samozvanom strucnjaku Thomasu Burgu koji prema Dave Winerovskoj utopiji propagira blogove. Ipak, Ovaj PDF dokument bi bio perfektni uvod za desicion makere u tvrtkama koje bi doduse mogle napraviti nesto s blogovima ali vise kao neki nacin eksterne prezentacije i ispolirane mnogo humanije marketinske slike. Ovo s internim blogovima za manje i srednje velike tvrtke bas nema velikog smisla.
.
Svoje misle o tome u HR kontekstu sam vec izrekao proslih mjeseci tak da mi se ne da ponovno o tome razglabati.
Ukratko, moje misljenje je da bi se blogovi u tvrtkama mogli primjeniti kao dio web sajta ( kod malih tvrtki cak citava web stranica organizacija na blog principu ). S druge strane u tvrtkama u kojima bi tom imalo smisla- napraviti blogove unutar intraneta tvrtke ( iako vrlo oprezno, i fokusirano, i vidjeti da li je to sto se zeli, ima li kakvog efekta- ako nema - zaboraviti na sve i maknuti se od blogova ) . I tako dalje i tako blize. Samo na nacin na koji to ima smisla. Treba malo eksperimentirati.

No comments: