Wednesday 19 May 2004

Eh, nakon sto sam stavio novu podlogu za ovaj blog nestalo je svih komentara koji su se nalazili ispod postova :-((
Nestalo je poslozenih linkova sastrane :((
I ovdje pocinje novo poglavlje.

Ah, kako cu jednom unucima pricati :))

Da si barem sejvam zadnje komentare na blogu koje sam sacuvao :


Ej, a zakaj si ne napravis da ti se nakon pet sekundi automatski redirekta na xyz.blog.hr
Dario | 05.15.04 - 4:38 pm | #

--------------------------------------------------------------------------------

eh. bas si napustio blogger kad su i oni napravili redizajn koji je totalno cool i ima profile sa pretragama i ugradjene komentare da ih i malo djete moze koristiti...
Naravno, praticemo dalje blog na novim stranicama, ali ovaj nam je bas prirastao srcu iz "pionirskih vremena"... pa ga nemoj ugasiti, please
noebius | Homepage | 05.18.04 - 12:11 am | #

--------------------------------------------------------------------------------


Dario, nekako mi je zao napraviti redirecting...mislim da cu raditi dva bloga , za sad

A je blogger je vraski dobro napravio redizajn...
Stvarno dobro. Sucelje su tako zglancali...Eh, kod njih je na tome vise od godinu dana radio tim starih poznanika blogova , puno siti tim ljudi iz korporacije Google sa znatno vecim budzetom...


Zec | Email | Homepage | 05.18.04 - 9:36 pm | #

--------------------------------------------------------------------------------

Ali sto mi je jako zanimljivo, u redizajnu nisu predvidili mogucnost kategorija postova )
Ja bi to tako volio imati. Jer, cesto pisem izrazito nefokusirano. Pa onda olaksava zivot za citanje i kasnije pronalazenje.

sve se mora nekako strpat u ladice...Ja bi im i urudzbeni broj dao
A to zapravo i imaju. Permalinkove.

Neg, kobi rekao da ima nekog koji je ovaj blog zbilja citao S obzirom da sada vidim pravi bum citateljstva na blog.hr.
Meni je trebala godina i pol da tolko posjetitelja sleti na blog koliko nekima na blog.hr treba tjedan dana

I svi smo sretni da je tako. Vremena su se i u RH promjenila.

Vidi, pa ovaj sam komentar napisao kao cijeli post

Bit ce da je strast
Zec | Email | Homepage | 05.18.04 - 9:37 pm | #



No comments: