Wednesday 8 October 2003

PRILOG LINK

Iznenadio sam se jucer kad sam shvatio da u Vecernjem Listu od ponedjeljka vise nema priloga Link ( o informatickim i telekom tehnologijama). Sada kao prilog izlazi utorkom. U puno manjem obujmu. Manje clanaka. Steta. Bas sam pitao i Darija zasto je tome tako i kaze da su sefovi tako odlucili. Na kavi u Prestigu sam bacio pogled na Link. Danas je izasao dvobroj Vecernjeg jer je sutra praznik. Pronjuskao sam prilog Poslovni Svijet. Ima jedan clanak u kojem se secira sto su zapravo analiticari Raiffeisen banke rekli o tvrtki Podravka. Podravka, kompanija proturjecnosti - tako ju zovem. :-) Na danasnji dan dionica Podravke vrijedi 167 kuna i tesko da u dogledno vrijeme tu ima puno napredka za porast cijene. Zapravo, sve poznate informacije su vec ukalkulirane u cijenu. Iako mi se cini da Podravka bez znacajnijih vijesti iz kompanije vrijedi dosta manje. Ah, hrvatsko trziste kapitala ! Krzljava kokos financija.


No comments: