Saturday 25 October 2003

PAHULJE

Ljudi, neznam kak je kod vas ali ovdje na mom "teritoriju" je danas padao snijeg ! Malo iznenadjenje za moje oci danas ujutro. Zima nam je brzo dosla . I da, Jerry, ako ovo citas- ovdje je "Skandinavija".
Ipak , dobro je da nisu ralice trebale interventirati jer je palo vrlo malo snijega. A moja je zubarka danas konstatirala bruseci mi zube " da ce danas biti jos i sunca". I bilo ga, ali sa ostrim zubima.
Poslat cu ja takvo sunce malo kod dr.Vesne da izbrusi...: )) I maloprije na vijestima Otvorenog Radija cujem da nam sa naseg planeta SUNCE stizu neke sunceve oluje koje bi trebale malo napraviti kaosa u zemljinoj orbiti ( satelitima i ostalom ) i da bi neko magnetno polje moglo malo zabusavati rad telekomunikacija, interneta i sl.
E da ! Ispijajuci danas kavicu u "Georgu" u Durdevcu Mirovic i ja smo konstatirali da je kafic krcat sa srednjoskolcima, a bilo je tek 12 sati...Zar toliki markiraju iz " srednjaka"? Prisjetili smo se tada nasih gimnazijskih dana. I mi smo znali cesto "visjeti" u Georgu poslije skole, ali to je bilo nakon 6-tog sata ...whatever...

No comments: