Monday 15 March 2004

USTEDITI VRIJEME CITAJUCI BLOG

Napravio sam male izmjene u dizajnu bloga.

S desne strane dole u menijima dodao sam nove kutijice sa linkovima .

U njima sam konacno postavio link za preuzimanje sadrzaja bloga preko RSS-a. Za one koji imaju RSS citace vijesti. Znaci, sad bi taj link trebao raditi.
Do sada mi nije funkcioniralo kak spada.

Ako tko cita blogove preko RSS citaca moze kliknuti desnim misom na onaj narancasti gumb i tu adresu prikeljiti u svoj citac i svaki zapis na blogu ubuduce citati samo iz citaca bez potrebe dolazenja na ovaj blog.

Druga je izmjena postavljanje forme ( Bloglet servis pomogao ) u koju svatko meni znan ili neznan moze upisati svoj email da bi dobivao email obavijest da sam obnovio, azurirao blog sa nekim novim zapisom ( sad zvucim kao da takvih ima milion ;))

Znate, to je prakticno u tim situacijama jer ne pisem svaki dan na blogu, pa onda da taj "znatizeljan" ne mora stalno dolaziti na blog moze mirno spavati znajuci da ce ga mail poruka obavijesti da je moja "blog brnjica" ponovno zalajala na blogu :))

A onaj stari linko koji se zove "Moja ladica sa linkovima " ostaje na starom mjestu.
U te ladice povremeno tokom surfanja pohranjujem meni interesantne linkove. U biti, to je moj javni favorities meni s linkovima preko onog del.icio.us servisa.
Vrlo prakticna stvar.

No comments: