Friday 29 August 2003


BLOGO-LUPETANJE


Primjetio sam da u posljednje vrijeme ne pisem previse o privat stvarima i osobnim dnevnickim zapisima. Bas me jucer Mironitzky pitao kako to da nisam nista pisao o rodjendanskim danima. Posebno onom petku kad smo bancili u Teni ( Pitomaca ). He, he. Neke stvari nemogu u javni dnevnik.
To je valjda jasno. Personality je vazan sastojak svakog bloga. I sam volim citati blogove koji odisu neformalnom i zeka peka atmosferom. Oni koji pokazuju svoje lice bez krutine i ne shvacaju se previse ozbiljno a opet da ti ljudi doista jesu ono sto doista jesu a ne prodavaci magle. Neformalni glas amatera je ono sto daje car blogovima.
Svaki covjek ima specifican "glas". Svatko ima svoju pricu. Mislim da jednom kad u Hrvatskoj , a to bi trebalo biti na jesen , pocinje interes oko blogova mnogo ljudi ce uskociti na taj " vagon". Ja cekam ponajvise na one blogere koji ce imati nesto zaista i reci. Oni koji nece pisati samo o svojim kucnim ljubimcima, svojim borbama sa depresijama,
vredjanjem svoga sefa itd. Cekam hrvatske blogere koji ce moci ponuditi kvalitetan personaliziran glas i ekspertizu iz prve ruke, koji ce znati sto znaci magicna kombinacija INFORMACIJA+ ZNANJE+ SURADNJA+KOMUNIKACIJA To je magija blogova.
I tako ocekujuci jesen kad bi trebali mnogi Hrvati poceti pisati blogove.... A zasto bi trebali ? Zato jer je zabavno u prvom redu i moje je stajaliste da je cin koristan iako tu korist treba svatko za sebe otkriti. Velika vecina mozda nece nikad. Uglavnom, bas sam se zapitao koje vrste ljudi bi ja volio vidjeti da pisu blogove.
Ljudi raznih profesija mogu preko svoje kucice na webu pnuditi u blog clanicima znanje , iskustvo iz prve ruku, neformalnu informaciju i jos puni toga.
Ali za sve to ce trebati vremena, volje, i da...novaca za internet impulse. Mislim da ta zadnja stavka nije nevazna u HR uvjetima. Osobno znam he, he.. Ma ja velim da sve dok mi moramo misliti i paziti koliko vremena smo potrosili na internetu- pomaka velikoga nece biti.

No comments: