Sunday 7 April 2002

Ovaj vikend konacno sam odmorio tijelo i dusu.Nisam puno svastario nego sam ga odlucio posvetiti ponajvise sebi.Odmor.Izlezavanje.Citanje.Surfanje.Nisam nigdje izlazio.Jucer sam samo skocio na sisanje do Drazenkinog friz salona.Popricao i protracao sa Melitom i Zeljkom o novostima.Popio sam kavu u Prestigu.Popodne sam barem napravio jedno dobro dijelo.Otisao sam s djedom u vinograd i pokosio mu cijeli vinograd sa kosilicom.Jos da je barem vrijeme malo bolje.Prehladno je.Grlo me boli.Taman sam nadoknadio one sate spavanja koji su mi falili.Danas povratak u vojarnu.Imam vlak u pola tri iz Djurdjevca za Zagreb.I danas je veliki derbi.Dinamo-Hajduk.Zeljo i ja cemo to pogledati kad stignemo u Zagreb u nekom kaficu.Iako mi je sasvim svejedno za ishod te utakmice.Btino je da sam ja dobio svoju sa umorom.

No comments: