5.6.03

KOJI ZEC ? ONAJ ZEC ? PA NORMALNO DA GA ZNAM...


Napravio sam nekoliko kozmetičkih i subjektivnih preinaka u rubrici u desnoj kutijici stranice gdje pise O MENI.
Ti retki bi trebali dati neke od odgovora na pitanje: Tko je taj Zec ? Zasto on pise ovaj weblog ?
Dakle, link na stranicu gdje se to može saznati.


MAIL DEFEKT


Prije svega, ispričavam se svim ljudima koji su u zadnje vrijeme pisali mi na Yahoo mail: dkunic22@yahoo.com .
Nisam odgovarao na njih jer ih NISAM DOBIO !!!
Tek danas mi je postalo sumnjivo zašto nema novih poruka, zašto nema spama, zašto, zašto...?
Je li kvota od 6 MB koju nudi Yahoo prijeđena ? Je !!! Moja nepažnja.
Još jednom isprika svima kojima nisam odgovorio jer mi ništa nije stiglo .( Pa, neznam je li vaš mail account onda mogao uopće poslati mailove?).

No comments: